Există câteva legi ale marketingului, pe care dacă antreprenorii le-ar respecta nu ar avea cum să dea greș! Sau cel puțin, așa susțin autorii cărții Cele 22 de legi imuabile ale marketingului, Al Ries & Jack Trout.


Există câteva legi ale marketingului, pe care dacă antreprenorii le-ar respecta nu ar avea cum să dea greș! Sau cel puțin, așa susțin autorii cărții Cele 22 de legi imuabile ale marketingului, Al Ries & Jack Trout.

Se zice că avem un cult al celebrității, la nivel de societate. Pornind de la fețele princiare și de la …

Fiecare meserie vine la pachet cu doza ei de incertitudine. Chiar dacă ți se spune cum ar trebui să fie …

În ultima vreme, pare că s-a vorbit mai mult decât oricând despre conduita noastră, a tuturor, pe rețelele sociale și …

Domeniul comunicării este unul atât de dinamic, complex și schimbător, încât a ține pasul cu toate noutățile din industrie devine, …

Se spune că în lume există două categorii de afaceri: cele care se nasc din pasiune și cele care fac …

Claudiu Jojatu, strateg de comunicare digitală și de brand, Co-fouder Milk & Cookies \ Digital branding studio și Viatadefreelancer.ro, este …

Hai să facem un experiment! Numește, te rog, primii 5 lideri din domeniul marketingului care-ți trec prin minte și pe …

Breslin and Hamill – Deadline Artists este un documentar HBO despre jurnalism, care i-a avut în prim plan pe doi …

Apreciem foarte mult eforturile tuturor specialiștilor din marcom care încearcă să ajute și să educe generația următoare de profesioniști. Mai …